Kurs junior SEO


3 900
Poznaj program profesjonalnego szkolenia SEO, który stworzyliśmy bazując na analizie potrzeb rynku oraz aktualnych standardów, które rządzą w branży marketingu online. Cała niezbędna wiedza zapakowana w dwa miesiące intensywnego kursu.

Kurs Junior SEO

3 900 zł

I grupa - wyprzedane
II grupa - zapisy trwają

96 godzin kursu

Zajęcia live (online)

Tryb weekendowy

Małe grupy do 10os.

Kurs Junior SEO

3 900 zł

I grupa - wyprzedane
II grupa - zapisy trwają

Grupa do 10 osób

Zależy nam, na jak najbardziej indywidualnym podejściu do każdego uczestnika naszego kursu. Dlatego każda grupa będzie obejmować maks. 10 osób. Zadawanie pytań czy analizowanie indywidualnych problemów będzie możliwe dzięki skupieniu uwagi prowadzącego zajęcia, na małej grupie uczestników. Razem z trenerem SEO i innymi kursantami, podczas kursu współtworzyć będziecie dział SEO, wyglądający praktycznie tak samo jak w codziennej pracy agencji SEO.

Materiały szkoleniowe

Na początku kursu otrzymasz od nas materiały, ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi programu zajęć. W tym dokumencie zapoznasz się już z pierwszymi, podstawowymi zagadnieniami SEO i niezbędnymi narzędziami, które będziesz potrzebował podczas kursu – wszystko zapewniamy my! Podczas kursu ważna jest bezpośrednia atmosfera, Twój trener to Twój team leader – zadawaj pytania. Po każdych zajęciach otrzymasz podsumowanie z całego weekendu w formie prezentacji, oraz zadania, które będziesz musiał przećwiczyć do kolejnych zajęć.

Pozycjonowanie na żywym organizmie

My też zdobywaliśmy tę wiedzę, którą chcemy się podzielić, więc wiemy w jaki sposób ją przekazać. Jako uczestnik, podczas całego kursu będziesz optymalizował przypisaną do Ciebie domenę. Pozyskiwaną na bieżąco wiedzę i umiejętności z zakresu SEO, będziesz mógł wykorzystywać i testować na prawdziwej stronie internetowej. Domena każdego uczestnika naszego kursu, będzie objęta monitoringiem pozycji w wyszukiwarce Google, na wybrane wspólnie frazy kluczowe.

Kursy SEO w Neadoo można zatem opisać prostym równaniem: Teoria + Praktyka = Efekt

Koniec kursu

Cały projekt kończy się zadaniem, z którym w tej branży prędzej czy później będziesz musiał się zmierzyć. 🙂
Wykonasz samodzielnie Audyt strony internetowej. Do Twoich zadań należeć będzie znalezienie i wskazanie tych obszarów domeny, w których (wg posiadanej przez Ciebie wiedzy) niezbędna jest techniczna optymalizacja. [Liczymy na kreatywne podejście i odwagę naszych kursantów, ponieważ SEO to często nieszablonowe rozwiązania i indywidualne podejście]. Wspólnie ocenimy, czy znalazłeś wszystkie „pułapki” i czy wykonany przez Ciebie audyt jest godny miana Młodszego Specjalisty SEO. 🙂

Program kursu

Temat 1 : Czym jest pozycjonowanie? Podstawy SEO

  • jak działa wyszukiwarka Google,
  • przydatne operatory (site, inurl, cache itp. + lokalizacja),
  • algorytmy Google, aktualizacje, indeks mobilny,
  • metadane, hreflang, canonical url, robots.txt, sitemap itp.,
  • podstawowy zakres umiejętności (html, css, php itp.)

4 godziny

Temat 2 : Podstawowe narzędzia SEO

  • GA, GSC, GTM, Google Trends,
  • Ahrefs, Majestic, SEMrush, Senuto, SurferSEO,
  • Screaming Frog SEO Spider, Filezilla,
  • PageSpeed Insights, GTmetrix, Pingdoom,
  • Clusteric, Ubersuggest, Sitebulb, ASPS, i wiele innych!

4 godziny

Temat 3 : Keyword research

  • jak znaleźć i wybrać najlepsze frazy kluczowe,
  • analiza konkurencji,
  • typy fraz i wyników,
  • geolokalizacja,
  • mapowanie fraz.

8 godzin (teoria+praktyka)

Temat 4 : Optymalizacja treści

  • jak zoptymalizować treść pod SEO
  • analiza nasycenia,
  • analiza struktury treści,
  • optymalizacja nagłówków,
  • rozwiązywanie problemów z kanibalizacją słów kluczowych,
  • wykorzystanie narzędzi.

8 godzin (teoria+praktyka)

Temat 5 : Link building - pozyskiwanie linków

  • czym jest link building,
  • jak powinien wyglądać dobry linkbuilding,
  • jakie anchor-texty stosować,
  • jak rozpoznać szkodliwe linki,
  • podstawowe schematy linkowania,
  • opracowanie planu liknowego

8 godzin (teoria+praktyka)

Temat 6 : Analiza konkurencji

  • typy stron,
  • ilość treści,
  • ilość podstron,
  • profil linkowy,
  • wiek domeny

4 godziny

Temat 7 : Content plan / planowanie treści

  • cel treści,
  • treść główna i pomocnicza,
  • wyszukiwanie tematów na treści,
  • optymalizacja treści pomocniczej.

4 godziny (teoria+praktyka)

Temat 8 : Analiza on-site / Optymalizacja techniczna strony

  • jak wykonać audyt techniczny strony,
  • jakie elementy wchodzą w skład audytu SEO,
  • na co zwrócić szczególną uwagę w trakcie audytu,
  • jakich narzędzi użyć,
  • jak priorytetyzować działania,

16 godziny

Temat 9 : Domena, hosting

  • czym jest domena, czym jest hosting,
  • jak wybrać domenę pod SEO,
  • jak wybrać hosting pod SEO,
  • jak zarejestrować domenę,

3 godziny

Temat 10 : Zmiana strony / migracja serwisu

  • czy zmiana strony wiążę się ze spadkiem ruchu,
  • jakie działania podjąć przed zmianą strony,
  • jak zabezpieczyć nową stronę przed indeksacją,
  • jak przygotować się do migracji,

5 godziny

Temat 11 : Kary ręczne i algorytmiczne

  • czym są i jakie są rodzaje kar Google,
  • za co można otrzymać karę i jak to sprawdzić,
  • jak usunąć karę.

4 godziny

Temat 12 : Dane strukturalne / Schema

  • czym są dane strukturalne i czy warto jest stosować,
  • typy danych strukturalnych,
  • jak dzięki danym strukturalnym poprawić CTR.

4 godziny

Temat 13 : Planowanie strategii SEO

  • jak opracować strategię,
  • priorytetyzacja działań,
  • rozłożenie w czasie,
  • podsumowanie wcześniejszych aspektów SEO.

8 godzin (teoria+praktyka)

Temat 14 : Zajęcia praktyczne

  • jak przełożyć teorię na praktykę,
  • jak pracuje agencja SEO,
  • implementacja nowej treści,
  • podstawy WordPress, Prestashop,
  • podstawy Google Analytics,
  • Google Moja Firma,
  • konfiguracja celów,
  • SXO,
  • śledzenie pozycji,

8 godzin

Temat 15 : Audyt i analiza strony

  • przygotowanie audytu strony,
  • znalezienie błędów optymalizacyjnych,

8 godzin

Rekomendacja na rynku pracy i Certyfikat

Po kursie otrzymasz od nas certyfikat oraz wystawimy Ci rekomendację zawodową, w której opiszemy Twoje umiejętności oraz pożądane przez pracodawców kwalifikacje. Nasza agencja współpracuje z wieloma partnerami biznesowymi – poinformujemy ich, że pojawiłeś się rynku i jesteś gotów do pracy.

FAQ

Czy masz dodatkowe pytania dotyczące kursu, jego organizacji, tematyki itp? Chciałbyś coś doprecyzować?
Po prawej znajdziesz najczęściej zadawane pytania. Jeśli wśród nich nie ma odpowiedzi na Twoje pytania i wątpliwości, skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy – odezwiemy się do Ciebie w ciągu 24h!

Czy można rozłożyć płatność na raty?

Tak, umożliwiamy rozłożenie płatności na 2 nieoprocentowane raty. W przypadku potrzeby rozłożenia na większą ilość rat, prosimy o kontakt! Na pewno coś wymyślimy. 

Czy muszę liczyć się z dodatkowymi kosztami?

Nie. Cena kursu pokrywa wszystkie koszty z nim związane. Dostęp do narzędzi czy wtyczek otrzymasz od nas w odpowiednim momencie podczas szkolenia.

Kiedy startuje najbliższa grupa?

Plan kursu zakłada uczestnictwo 10 osób w grupie, a każda z nich rozpoczyna szkolenie średnio co miesiąc. Jeśli jesteś zainteresowany ofertą, skontaktuj się z nami i dobierzemy termin, który najbardziej Ci odpowiada.

W jakich godzinach odbywa się kurs?

Kursy odbywają się w weekendy w godzinach 09-17. Jesteśmy jednak bardzo elastyczni i zawsze dostosowujemy się do grupy naszych kursantów przed rozpoczęciem kursu.

Czy muszę znać podstawy HTMLa?

Taka wiedza nie jest konieczna, ale na pewno nie zaszkodzi. 🙂 Podczas kursu zostaną poruszone podstawowe elementy html’a przydatne w SEO, ale nie jest to podstawa szkolenia.

Jakie umiejętności powinienem posiadać, przed przystąpieniem do kursu?

Najważniejsze, aby interesowała Cię tematyka szkolenia. Program kursu został stworzony tak, aby każdy uczestnik otrzymał wiedzę od podstaw i potrafił ja wykorzystywać w praktyce. Dlatego każdy będzie pracował na żywym organizmie – prawdziwej domenie.

Pozycjonowanie strony - kurs SEO krok po kroku!
- chcesz się zapisać, masz dodatkowe pytania?

.

Kurs Junior SEO


3 900 zł
  • 96 godz. szkolenia
  • Małe grupy (do 10os.)
  • Lekcje live – online
  • Praca na żywej domenie